Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld
Vitathatatlan, hogy 2021 a sport éve, a futballszerető közönség igazi ünnepe azonban a június 11-én
elindult, részben hazai rendezésű Eb. A koronavírus-járvány miatt ugyan egy évvel többet kellett
várnunk arra, hogy ismét egy nemzetközi tornán szurkolhassunk válogatottunknak, de végre újra
elérkezett az idő. Jó visszaemlékezni a 2016-os kiemelkedő teljesítményre, arra az örömmámorra,
amelyet szerte az országban tapasztalt meg az is, aki korábban egyáltalán nem követte a magyar
labdarúgást. Egy emberként álltunk a válogatott mögött és tesszük ezt az idei kontinensviadalon is.
Nem véletlen tehát a Szerencsejáték Zrt. időzítése, amely a labdarúgó nemzeti tizenegy, a Magyar
Olimpiai és Paralimpiai Bizottság kiemelt partnereként, illetve hazai sportfogadó-szervezőként egy
átfogó reklámkampányt indított, amelynek fő üzenete: Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld. Bár
pontosan tudjuk, hogy minden sportágban változnak a nevek és az arcok, de egy dolog állandó:
mindig annak a csapatnak vagy versenyzőnek szurkolunk, akik a mi színeinkben lépnek pályára, mert
nem csak a saját sikereikért küzdenek, hanem értünk is. Lehetünk profi vagy hobbi sportolók,
kanapédrukkerek, a lényeg, hogy összetartozunk. Láthatatlan kötelék tart minket össze, ez pedig nem
más, mint a piros, a fehér és a zöld motívuma.
A Szerencsejáték Zrt. Eb alatt futó reklámjában fontos szerepet kaptak a magyar válogatottról készült
2016-os felvételek, amelyek felidézik az akkori sikerek emlékeit, azt az önfeledt boldogságot, amelyet
egyetlen magyar ember sem felejt el. A kampányban szereplő élsportolók – Lovrencsics Gergő, Sigér
Dávid, Botka Endre, Illés Fanni, Keszthelyi-Nagy Rita, Varga Dénes, Lékai Máté – mellett feltűnik
Anger Zsolt, Jászai Mari-díjas magyar színész is. Velük találkozhatunk a 2 szotyi között címmel futó
villáminterjú videósorozatban, a szurkolók megszólítására pedig Tőrös Balázs (Bazska) és Dennis
készítenek kisvideókat közösségi média felületekre.
Az #Összetartozunk motívummal szerte a városban és digitális felületeken is találkozhatunk a futball
Eb alatt, és kimondottan erre az alkalomra nyílt meg a Szerencsejáték Zrt. pop-up store lottózója
Budapesten az Erzsébet téren. A vállalat vidéki régióközpontjaiban, így Szegeden és Pécsett is készül
meglepetésekkel a szurkolók számára.
A nemzeti lottótársaság emellett számos új fogadási lehetőséget is kínál fogadóinak. A Tippmix és a
Tippmixpro kínálatlában ezen túl lehet majd tippelni az Eb-győztesre, a legtöbb gólt szerző játékosra,
a csoportgyőztesekre, a továbbjutásra, Magyarország pontjainak és góljainak a számára, a magyar
válogatott szereplésére, vagy éppen a leggólerősebb magyar játékosra is.
További érdekesség, hogy a kampányt megelőzően, a nemzeti lottótársaság elvégzett egy 1000 fős
kutatást, amelyből kiderül, hogy az Eb meccseket követő magyarok 82 százaléka látja pontszerzésre
esélyesnek a nemzeti tizenegyet, de a válaszadó közül minden harmadik a továbbjutást is biztosra
veszi. A legtöbben Németországot várják az első helyre, közel kétharmaduk szerint pedig Cristiano
Ronaldo lesz a gólkirály. A nemzeti tizenegy esetén jellemző, hogy a hazai sportfogadók még a
papírforma ellenében is inkább az érzelmeikre hallgatnak. Ezt támasztja alá az is, hogy a 2016-os
futball Eb idején a Tippmixen a végső győztesre kínált opciónál Magyarország csapatára érkezett a
második legtöbb tipp.
Igazán izgalmas hónap elé nézünk tehát, de a legfontosabb, hogy HAJRÁ MAGYAROK!